این رو تو هیچ سایت دیگه ای ننوشته و کاملا این مطلب مطعلق به وبلاگ شیمی88 هست

دوستان با خودتون قاشق چنگال ببرید اگه غذا گرفتید آخه از اواخر ترم پیش کف گیر خورده ته دیگ قاشق چنگالم دیگه نمی دن و قاشق یک بار مصرف خریدن مکافاته بخصوص این چند روز که ثبت نام هم هست  امروز یه ربع فقط داد زدم 4 تا قاشق چنگال بدین بنده خدا آقای پرستار(مسئول بوفه دانشکده) هم سرش شلوغ بود این قدر گفتم کلافه شد داد بیا بگیر برو!!

بنده خدا مرد خوبیه ولی خوب شلوغ بود دیگه چه می شه کرد!

من گرفتم اومدم قاشق و چنگال رو اما آقای پرستار همچنان با این درخواست ها مواجه بود

- 3 تا قاشق چنگال 

- یکی هم به من بدید

-آقا پرستار دوتا ماکارانی من چی شد؟

- آقا پرستار غذا هم گرم می کنید؟

- دوغ دارید؟

و خیلی چیزای دیگه

خدا بهشون برکت بده