یک نکته مهم راجع سلف دانشکده فنی ولیعصر دختران تهران
این رو تو هیچ سایت دیگه ای ننوشته و کاملا این مطلب مطعلق به وبلاگ شیمی88 هست
دوستان با خودتون قاشق چنگال ببرید اگه غذا گرفتید آخه از اواخر ترم پیش کف گیر خورده ته دیگ قاشق چنگالم دیگه نمی دن و قاشق یک بار مصرف خریدن مکافاته بخصوص این چند روز که ثبت نام هم هست امروز یه ربع فقط داد زدم 4 تا قاشق چنگال بدین بنده خدا آقای پرستار(مسئول بوفه دانشکده) هم سرش شلوغ بود این قدر گفتم کلافه شد داد بیا بگیر برو!!
بنده خدا مرد خوبیه ولی خوب شلوغ بود دیگه چه می شه کرد!
من گرفتم اومدم قاشق و چنگال رو اما آقای پرستار همچنان با این درخواست ها مواجه بود
- 3 تا قاشق چنگال
- یکی هم به من بدید
-آقا پرستار دوتا ماکارانی من چی شد؟
- آقا پرستار غذا هم گرم می کنید؟
- دوغ دارید؟
و خیلی چیزای دیگه
خدا بهشون برکت بده
+ نوشته شده در دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت 18:6 توسط بنیامین
|
سلام من پردیس 20 ساله دانشجوی ترم یک مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی هستم و ابتدا قصدم از راه اندازی این وبلاگ معرفی رشتم و ارائه تجربیات برای کنکور بود تجربیاتی که شاید اگر کسی اون ها رو به من منتقل می کرد نتیجه بهتری در کنکور می گرفتم.واین کار رو کردم و از این به بعد مطالب جالبی که بدستم برسه رو اینجا قرار میدم و دستنوشته هام در این وبلاگ هست.تصمیم جدیدی که گرفتم تمام اطلاعیه هایی که برای استخدام باشه رو برای کسایی که دنبال کار هستن اینجا قرار میدم امیدوارم مورد استفادتون قرار بگیره .مطالب شیمی هم در وبلاگ ایران کیمیا به آدرس www.irankimia.bolgfa.com اومده امیدوارم لحظات خوشی در این وبلاگ سپری کنید.