دلنوشته ...
نمی دونم چرا یه حس خیلی بد دارم فکر کنم مال کنکوره فکر کنم مال اینه که اصلا حوصله درس خوندن ندارم نمی دونم چمه
اَِِِه خیلی حس افتضاحیه
غیر قابل تحمله
یکی به دادم برسه دارم دیووونه می شم
نمی دونم چرا یه حس خیلی بد دارم فکر کنم مال کنکوره فکر کنم مال اینه که اصلا حوصله درس خوندن ندارم نمی دونم چمه
اَِِِه خیلی حس افتضاحیه
غیر قابل تحمله
یکی به دادم برسه دارم دیووونه می شم
چند وقت پیش با خودم عهد کردم که دیگه خاطرات بد رو ننویسم توی دفتر خاطراتم رو همین حساب خیلی وقته که هیچ خاطره ای توی دفتر خاطراتم ننوشتم
خیلی بده این خیلی ناراحتم می کنه
تازگیا خیلی روزای بدی رو می گذرونم کاش از این روزا برای هیچ کس پیش نیاد اما برای من روزای خیلی بدیه
امید وارم این روزا رو فراموش کنم
کاش هیچ وقت یادم نیاد که این روزا چه بر سرم اومده این مدت خیلی روزای سختی رو گذروندم روزای بد با خاطرات بد
یه دوست خیلی خوب دارم(ز.ا) همیشه باهام درد و دل می کنه منم گهگاهی باهاش درد و دل می کنم اما این قدر خودش مشکل داره و فشار عصبی روش هست که دلم نمیاد اون رو با حرفام ناراحت کنم
این می شه که وقت ناراحتی خیلی احساس تنهایی می کنم همیشه خودم خودم رو دلداری می دم خودم خودم رو نوازش می کنم
با این حال خیلی وقتا همین دوستم که می گم کمکم بوده براش آرزو می کنم که مشکلاتش حل شه و آرامش واقعی رو توی زندگیش داشته باشه
تا آروم شم خیلی سخته
معاونت عمران و توسعه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی جهت تکمیل کادر دفتر فنی خود از افراد با تخصصهای زیر دعوت به همکاری می نماید

نتایج آزمون استخدامی بانک تات که در تاریخ ۶ خرداد ۹۰ برگزار شده بود روز دوشنبه ۳۱ مرداد ۹۰ از طریق وب سایت بانک اعلام میشود.
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور:
۴۰۰ عضو هیات علمی جدید در دانشگاه جذب میشوند
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه دانشگاه دارای سه هزار و۲۰۰ عضو هیات علمی است، گفت: جذب۴۰۰ عضو هیات علمی دیگر نیز در دست اقدام است که بر اساس آن در سال ۹۱ به نسبت استاندارد دانشجو به استاد که یک به ۲۵۰ است دست خواهیم یافت.
به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، معتمدی در نشست مطبوعاتی که امروز شنبه در محل دانشگاه پیام نور برگزار شد، با بیان اینکه ۳۵ درصد اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور مربوط به سایر دانشگاههاست، افزود: همچنین درصد اعضای هیات علمی بومی هر استان دانشگاه پیام نور نیز بالاتر از۵۰ درصد است.
وی جمعیت دانشجویی سال گذشته دانشگاه پیام نور را یک میلیون و ۴۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت: ۹۵ درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور بومی هستند.
|
آقا سروش شما گفتین توی درسای عمومی مشکل دارین
تا اونجا که من اطلاع دارم دروس عمومی شما شامل ادبیات ، معارف ، عربی و زبان انگلیسی می شه
بازم تا اونجایی که من می دونم بیشتر تست های زبان لغات هست باید لغات رو خوب بلد باشین تا بشه گفت می تونین زبان بزنین
عربی هم تا اونجا که من می دونم از معنی و قواعد هست که اگه بتونید عربی رو خوب بزنید و عربیتون رو تقویت کنین از رقیباتون جلو می افتید
می مونه ادبیات و معارف
این دوتا درس حفظی هست و کسایی که اختصاصیاشون خوب نیست خیلی روش سرمایه گذاری می کنن
اگر اختصاصیاتون خوبه یه پله بالاتر از کسایی هستین که در دروس اختصاصی مشکل دارن این خودش جای شکر داره![]()
در هر صورت نباید اهمیت دروس عمومی رو از یاد برد
شما رو ارجاع می دم به لینک های همین وبلاگ اگه یکم توی وبلاگ می گشتید خودتون به راحتی ژیداش می کردین!
حالا اشکالی نداره من براتون می ذارم لینکاش رو
http://shimi88.blogfa.com/cat-1.aspx
http://shimi88.blogfa.com/cat-6.aspx
این دوتا لینک با تمام مطالبی که توش داره می تونه شما رو راهنمایی کنه تا با روش خوندن دورس عمومی آشنا بشید.و روش قبلیتون رو تغییر بدین
براتون آرزوی موفقیت می کنم و امید وار سال دیگه این موقع ها بیاین توی این وبلاگ و تجربیات خودتون توی این وبلاگ بگید
شرایط اختصاصی:
۱- تأهل.
۲- دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی ارشد در یکی از گرایش های روان شناسی(کلیه گرایش ها)، مشاوره، مددکاری، روان پزشکی.
۳- دارا بودن حداقل ۳ سال سابقه کاری مفید.
منبع : وب سایت دانشگاه
سلام
امسال یه روش جدید بکار گرفتم برای بخاطر سپردن مطالب فرار و استفاده زمان های تلف شده
حتما با فلش کارت آشنا هستین این روشی که می گم شبیه به فلش کارت هست اما قراره خودتون با توجه به آنچه نیاز دارید این فلش کارت ها رو تهیه کنید.
کاغذی که دوطرف سفید باشه (دو طرفش بشه نوشت) رو در اندازه های مورد نظر تون تهیه کنید.
من از این روش برای حفظ فرمول ها، برخی تعاریف و بخصوص برای ادبیات استفاده کردم برای مثال
اسم نویسنده رو یک طرف کاغذ و اسم اثرش رو طرف دیگه نوشتم یا برای حفظ کردن قرن شاعرها و نوسنده ها همین طور
البته حتما باید اینکار رو وقتی کنید که داریید تست می زنید و با توجه به مطالبی که می خونید توی تست ها می فهمید به چیا نیاز دارید خوبی این روش اینه که وقتی توی راه هستین (توی اتوبوس،ماشین ،وقتی توی ایستگاه منتظر ماشین یا اتوبوسید ، وقتی منتظرید توی رستوران غذاتون حاظر شه و...)هم میتونید از کارت هاتون استفاده کنید یه کنکوری باید از همه وقتاش استفاده کنه اما نمی تونه با خودش همه جا کتاب ببره حتی اگه ببره هم نمی تونه همه جا بازش کنه که اما این کارت های کوچولو وزنی ندارن شما هزینه ای هم پاش نمی ذارید تازه وقتی هم که میذارید و می نویسید اون هم به یادگیریتون کمک می کنه.
خوب امیدوارم به دردتون بخوره موفق و پیروز باشید
اگر هدفمان را دوست داشته باشیم هر سختی را برای رسیدن به آن تحمل می کنیم![]()
امروز کنکورم رو دادم تموم شد ولی خیلی سخت هرکی رو دیدم همین رو گفت یه چیزی می گم یه چیزی می شنوی وحشتناک و غیر قابل توصیف سخت بود.
حالا اینا رو بیخیال با یک عالمه معرفی کتاب اومدم و تجربیات جدید تا الان ازم خیلی خبری نبود مگر پست های کپی پیستی که خودم خوشم نمیاد خیلی ،اما خوب آگهی استخدام بود دیگه ،لازم می شد برا دوستان!
معرفی کتاب عمومی کاردانی به کارشناسی
من خودم کتاب برای دروس عمومی کتاب آموزش نکته به نکته و مجموعه سوالات طبقه بندی شده دروس عمومی کاردانی به کارشناسی انتشارات چهارخونه تالیف دکتر سویفی- پیمان عاشوری-خداداد ندیمی رو استفاده کردم وجدانی خیلی خوب بخصوص ادبیاتش من با این که نرسیدم خیلی بخونم و دوره کنم و سخت هم بود اما نسبتا خوب زدم . این کتاب به صورت درس به رس سوالاتش طبقه بندی شده
البته این همه دروس عمومی با هم هست من خودم کتاب مجزا ندیدم ییه کتابم از دانشگاه گرفته بودم کتابخونه اش رو می گم! اونم همین طوری بود اما فرقش این بود که کنکور به کنکور بود اما اسمش یادم نیست چاپشم قدیمی بود دوره های جدید کنکور رو نداشت
فردا کنکور دارم الان وقت پست گذاشتنم نیست اما لازمه یه نکته رو یاد آوری کنم
نظراتی که توی وبلاگ تایید میشه دلیل بر این نیست که من قبولشون دارم یا ندارم چه سیاسی چه آگهی و ... (این دوتا رو گفتم چون تا حالا این وبلاگ شاهد این دو مدل بوده)
در این وبلاگ تمام نظرات تایید می شه چون دلم میخواد همه نظرشون رو بگن و به آزادی بیان اعتقاد دارم دلیل بعدی اینه که دلم نمی خواد نظرات هیچ بازدید کننده ای رو سانسور کنم به هر دلیلی (شخصی یا اجتماعی و...)
نتیجه گیری و برداشت از نظرات به عهده خوانندگان است
بابت آگهی ها هم جداگانه یادآوری می کنم خودتون بهتر می دونید که اینجا دنیای مجازیه به هر چیزی نمی شه اعتماد کرد.