خاطرات بچگی
وقتی بچه ای بزرگ ترین دل مشغولیمون اسباب بازی پشت ویترینِ مغازه است
و می خوایم عین آدم بزرگا باشیم توی مهمونیا کفش مادرامون رو می پوشیدیم می رفتیم تو حیاط صاحب مجلس
وای که چه حالی می داد یکی از بهترین تفریحاتمون بود
بچه که بودیم با یه دست لوازم آشپزخونه اسباب بازی کلی خوش بودیم و حال می کردیم دوتا صندلی میاوردیم یه چادر مینداختیم روش می شد خونمون خاله بازی می کردیم
وای که چقدر خوب بود از مامانمون یه سری خوراکی می گرفتیم مثلا غذا درست می کردیم می دادیم عروسکامون
عروسکام رو می شوندم روی کتابام هم اسم کتاب درسی می نوشتم می ذاشتم جولوشون براشون توضیح می دادم معلم بازی می کردم
وای یادش بخیر پسرخالم یه ریل قطار داشت با اون جاده چالوس درست می کردیم از تخت به زمین ماشین بازی های کوچیک داشت می ذاشتیم روی ریل سر می خورد می رفت پایین حتی اگه ماشین می افتاد زمین و از جاده (ریل) جارج می شد می خندیدیم چون تلفات جانی نداشت
وای یادش بخیر بچه بودم داییم برام یه تاب خریده بود توی حیات خلوت خونمون وصل کرده بودیم بازی می کردم
وای یادش بخیر بابا بزرگم بهم قناری داده بود صبح که می رفتیم همه بیرون آزادش می کردم ظهر که از مدرسه می اومدم با چادر می افتادم دنبالش تا بگیرمش بذارمش تو قفسش می رفت بالای میل پرده
وای یادش بخیر با دخترخاله و پسرخالم می رفتیم تو حیاط مامان بزرگم با بیلچه بابا بزرگ گوشه باغچه رو می کندیم کرم خاکی در میاوردیم فرداش میومدیم می دیدیم کرمایی که درآوردیم خشک شدن باز بیلچه رو بر می داشتیم شروع می کردیم روز از نو روزی از نو!
وای هیچ وقت یادم نمیره پسرخالم تفنگ شکاری اسباب بازی گرفته بود من و دختر خالمم پامون رو کردیم تو یه کفش ما هم تفنگ می خوایم
یه مدت هم تو خط تیرکمون بودیم آی حال می داد
من یه دفعه مُهر خریده بودم از این مجسمه ای ها اون دوتا هم پاشون کردن تو یه کفش ماهم می خوایم هنوز مُهرم رو دارم عکس دوتا پاندا بود که مجسمه اش هم همون بود
وای چه قدر حس خوبی به آدم دست می ده با دوره کردن خاطرات بچگی عالیه
سلام من پردیس 20 ساله دانشجوی ترم یک مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی هستم و ابتدا قصدم از راه اندازی این وبلاگ معرفی رشتم و ارائه تجربیات برای کنکور بود تجربیاتی که شاید اگر کسی اون ها رو به من منتقل می کرد نتیجه بهتری در کنکور می گرفتم.واین کار رو کردم و از این به بعد مطالب جالبی که بدستم برسه رو اینجا قرار میدم و دستنوشته هام در این وبلاگ هست.تصمیم جدیدی که گرفتم تمام اطلاعیه هایی که برای استخدام باشه رو برای کسایی که دنبال کار هستن اینجا قرار میدم امیدوارم مورد استفادتون قرار بگیره .مطالب شیمی هم در وبلاگ ایران کیمیا به آدرس www.irankimia.bolgfa.com اومده امیدوارم لحظات خوشی در این وبلاگ سپری کنید.