انتخاب شهر و دانشگاه کنکور کارشناسی ناپیوسته
امسال یه طور عجیب غریبی بوده انتخاب شهر خبری که من از دوستام دارم اینه که امسال اصلا درصدها و تراز ها رو اعلام نکردن فقط مشخص کردن هر کس مجاز به چه انتخاب هایی است چیزی من فهمیدم بعضی ها مجاز به انتخاب روزانه و شبانه و ... داشته اند بعضی ها مجاز به انتتخاب شبانه و غیره بودن بعضی هم فقط غیر انتفاعی
خیلی عجیبه اممسال واقعا کنکور خاصی برگزار شده اون زمانش که یک ماه دیرتر برگزار شد اون از ادقامش با کنکور آزاد اینم از اعلام نتایج و انتخاب شهرها و دانشگاه ها
+ نوشته شده در سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۱ ساعت 20:9 توسط بنیامین
|
سلام من پردیس 20 ساله دانشجوی ترم یک مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی هستم و ابتدا قصدم از راه اندازی این وبلاگ معرفی رشتم و ارائه تجربیات برای کنکور بود تجربیاتی که شاید اگر کسی اون ها رو به من منتقل می کرد نتیجه بهتری در کنکور می گرفتم.واین کار رو کردم و از این به بعد مطالب جالبی که بدستم برسه رو اینجا قرار میدم و دستنوشته هام در این وبلاگ هست.تصمیم جدیدی که گرفتم تمام اطلاعیه هایی که برای استخدام باشه رو برای کسایی که دنبال کار هستن اینجا قرار میدم امیدوارم مورد استفادتون قرار بگیره .مطالب شیمی هم در وبلاگ ایران کیمیا به آدرس www.irankimia.bolgfa.com اومده امیدوارم لحظات خوشی در این وبلاگ سپری کنید.