امسال یه طور عجیب غریبی بوده انتخاب شهر خبری که من از دوستام دارم اینه که امسال اصلا درصدها و تراز ها رو اعلام نکردن فقط مشخص کردن هر کس مجاز به چه انتخاب هایی است چیزی من فهمیدم بعضی ها مجاز به انتخاب روزانه و شبانه و ... داشته اند بعضی ها مجاز به انتتخاب شبانه و غیره بودن بعضی هم فقط  غیر انتفاعی 

خیلی عجیبه اممسال واقعا کنکور خاصی برگزار شده اون زمانش که یک ماه دیرتر برگزار شد اون از ادقامش با کنکور آزاد اینم از اعلام نتایج و انتخاب شهرها و دانشگاه ها