"سلام دوست جون .یه خواسته ازت دارم میشه اطلاعاتی در مورد رشته شیمی گرایش فناوری اطلاعات به من بدی چون هیچ جا ازش چیزی ننوشته این نظر شماست" آقا سامیار باید بگم در این ضمینه اطلاعی ندارم متاسفانه

یه دوستی هم گفته بودن مطالب آموزشی شیمی بذارم والا جز اهداف وبلاگ نیست خیلی وبلاگ ها و سایت ها این کار رو می کنن اما اگه مطلب تاپ و به دردبخوری پیدا کردم که جایی نبود چشم اینجا میذارم