پاسخ سوالات و نظرات پیشین شما دوستان
"سلام دوست جون .یه خواسته ازت دارم میشه اطلاعاتی در مورد رشته شیمی گرایش فناوری اطلاعات به من بدی چون هیچ جا ازش چیزی ننوشته این نظر شماست" آقا سامیار باید بگم در این ضمینه اطلاعی ندارم متاسفانه
یه دوستی هم گفته بودن مطالب آموزشی شیمی بذارم والا جز اهداف وبلاگ نیست خیلی وبلاگ ها و سایت ها این کار رو می کنن اما اگه مطلب تاپ و به دردبخوری پیدا کردم که جایی نبود چشم اینجا میذارم
+ نوشته شده در سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۱ ساعت 23:2 توسط بنیامین
|
سلام من پردیس 20 ساله دانشجوی ترم یک مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی هستم و ابتدا قصدم از راه اندازی این وبلاگ معرفی رشتم و ارائه تجربیات برای کنکور بود تجربیاتی که شاید اگر کسی اون ها رو به من منتقل می کرد نتیجه بهتری در کنکور می گرفتم.واین کار رو کردم و از این به بعد مطالب جالبی که بدستم برسه رو اینجا قرار میدم و دستنوشته هام در این وبلاگ هست.تصمیم جدیدی که گرفتم تمام اطلاعیه هایی که برای استخدام باشه رو برای کسایی که دنبال کار هستن اینجا قرار میدم امیدوارم مورد استفادتون قرار بگیره .مطالب شیمی هم در وبلاگ ایران کیمیا به آدرس www.irankimia.bolgfa.com اومده امیدوارم لحظات خوشی در این وبلاگ سپری کنید.