پاسخ آقا بنیامین 2
سلام
وقت همه گی بخیر آقا بنیامین این پرسش رو دارن که ایا صنایع شیمیایی بعد کارشناسی شاخه داره یا نه:
باید بگم بله این رشته بعد کارشناسی شاخه داره منتها شما دیگه رغیبات فقط بچه های صنایع شیمیایی نیستن تمام کسایی که مثلا ارشد مهندسی شیمی یا ارشد نانوتکنولوژی شرکت کردن (اینایی که گفتم دوتا از شاخه های شیمی هست یعنی مرتبط با رشته صنایع شیمیایی) رقیب های شما در این اون رشته هستن
امیدوارم منظورم رو رسونده باشم . برای توضیح بیشتر به مطلب گذشته ویلاگ "پاسخ آقا سعید" مراجعه کنید.
در رابطه با نمونه سوالاتی که دارید شما سوالاتون رودر این سایت آپلود کنید آدرس لینک آپلود رو برام در قسمت نظرات بذارید نمونه سوالات با نام خودتون در وبلاگ ثبت می شه
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۱ ساعت 10:12 توسط پردیس
|
سلام من پردیس 20 ساله دانشجوی ترم یک مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی هستم و ابتدا قصدم از راه اندازی این وبلاگ معرفی رشتم و ارائه تجربیات برای کنکور بود تجربیاتی که شاید اگر کسی اون ها رو به من منتقل می کرد نتیجه بهتری در کنکور می گرفتم.واین کار رو کردم و از این به بعد مطالب جالبی که بدستم برسه رو اینجا قرار میدم و دستنوشته هام در این وبلاگ هست.تصمیم جدیدی که گرفتم تمام اطلاعیه هایی که برای استخدام باشه رو برای کسایی که دنبال کار هستن اینجا قرار میدم امیدوارم مورد استفادتون قرار بگیره .مطالب شیمی هم در وبلاگ ایران کیمیا به آدرس www.irankimia.bolgfa.com اومده امیدوارم لحظات خوشی در این وبلاگ سپری کنید.