سلام 

وقت همه گی بخیر آقا بنیامین این پرسش رو دارن که ایا صنایع شیمیایی بعد کارشناسی شاخه داره یا نه:

باید بگم بله  این رشته بعد کارشناسی شاخه داره منتها شما دیگه رغیبات فقط بچه های صنایع شیمیایی نیستن تمام کسایی که مثلا ارشد مهندسی شیمی یا ارشد نانوتکنولوژی شرکت کردن (اینایی که گفتم دوتا از شاخه های شیمی هست یعنی مرتبط با رشته صنایع شیمیایی) رقیب های شما در این اون رشته هستن

امیدوارم منظورم رو رسونده باشم . برای توضیح بیشتر به مطلب گذشته ویلاگ "پاسخ آقا سعید" مراجعه کنید.

در رابطه با نمونه سوالاتی که دارید شما سوالاتون رودر این سایت آپلود کنید آدرس لینک آپلود رو برام در قسمت نظرات بذارید نمونه سوالات با نام خودتون در وبلاگ ثبت می شه