پاسخ آقا بنیامین
سلام در پاسخ آقا بنیامین که در سال سم هنرستان رشته صنایع شیمیایی تحصیل می کنن که گفته بودن :"می کنن میخواستم بپرسم من وقتی کنکور بدم سال دیگه برای دانشگاه شاخه داره یا نداره؟
منظورم کاردانیه بعدش اگه داره شاخه هاش چین؟
ممنون از سایت خوبت خیلی استفاده کردم ممنون" باید بگم :
منظورم کاردانیه بعدش اگه داره شاخه هاش چین؟
ممنون از سایت خوبت خیلی استفاده کردم ممنون" باید بگم :
نه برای کاردانی نه برای کارشناسی این رشته شاخه ای نداره
برای کاردانی ،صنایع شیمیایی اسم رشته هست و برای کارشناسی، مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی هست
خوشحالم که سایت مورد استفاده تون قرار گرفته با نظرات ،انتقادات و پیشنهاداتتون در بهتر شدن این وبلاگ سهیم باشید
+ نوشته شده در شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۱ ساعت 0:38 توسط پردیس
|
سلام من پردیس 20 ساله دانشجوی ترم یک مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی هستم و ابتدا قصدم از راه اندازی این وبلاگ معرفی رشتم و ارائه تجربیات برای کنکور بود تجربیاتی که شاید اگر کسی اون ها رو به من منتقل می کرد نتیجه بهتری در کنکور می گرفتم.واین کار رو کردم و از این به بعد مطالب جالبی که بدستم برسه رو اینجا قرار میدم و دستنوشته هام در این وبلاگ هست.تصمیم جدیدی که گرفتم تمام اطلاعیه هایی که برای استخدام باشه رو برای کسایی که دنبال کار هستن اینجا قرار میدم امیدوارم مورد استفادتون قرار بگیره .مطالب شیمی هم در وبلاگ ایران کیمیا به آدرس www.irankimia.bolgfa.com اومده امیدوارم لحظات خوشی در این وبلاگ سپری کنید.