سلام در پاسخ آقا بنیامین که در سال سم هنرستان رشته صنایع شیمیایی تحصیل می کنن که گفته بودن :"می کنن میخواستم بپرسم من وقتی کنکور بدم سال دیگه برای دانشگاه شاخه داره یا نداره؟

منظورم کاردانیه بعدش اگه داره شاخه هاش چین؟

ممنون از سایت خوبت خیلی استفاده کردم ممنون" باید بگم :

نه برای کاردانی نه برای کارشناسی این رشته شاخه ای نداره

برای کاردانی ،صنایع شیمیایی اسم رشته هست و برای کارشناسی، مهندسی تکنولوژی صنایع شیمیایی هست

خوشحالم که سایت مورد استفاده تون قرار گرفته با نظرات ،انتقادات و پیشنهاداتتون در بهتر شدن این وبلاگ سهیم باشید